Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010

Ένα επίκαιρο ανέκδοτο...

από αναγνώστη της RESPENTZA


"Κάποια μέρα, πριν το τέλος του κόσμου, ο Θεός αποφάσισε να δώσει μία τελευταία ευκαιρία στους Πολυγυρινούς για να μετανοήσουν. Επέλεξε λοιπόν με κλήρωση τρεις αρχηγούς συνδυασμών, για να μιλήσει μαζί τους. 
Tον Καπλάνη, τον Μπογδάνο και τον Ζωγράφο. 
Πάει ο Καπλάνης μπροστά στο θρόνο του Ύψιστου και του λέει: - "Oh my God, πες μου, πότε η Ντόρα θα γίνει η ισχυρότερη γυναίκα και δε θα συναντά πουθενά αντίσταση;" - "Σε 100 χρόνια!", απαντά ο Θεός. -Αρχίζει τα κλάματα ο Θωμάς. - "Γιατί κλαις παιδί μου;" ρωτάει ο Θεός. - "Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει!" 
Πάει ο Μπογδάνος στο Θεό και τον ρωτάει: - "Κύριε, πότε θα κερδίσω επιτέλους εκλογές; - "Σε...

200 χρόνια", απαντά ο Θεός. -Αρχίζει να κλάματα ο Κώστας. -"Γιατί κλαις παιδί μου;", ρωτάει ο Θεός. - "Μέχρι τότε,θα έχω πεθάνει!" 
Πάει και ο Ζωγράφος, γονατίζει και ρωτάει το Θεό: - "Θεέ μου, να σε ρωτήσω κάτι και εγώ. Πότε θα γίνει ο Πολύγυρος με εμένα η καλύτερη πρωτεύουσα του κόσμου;" Αρχίζει τα κλάματα ο Θεός. - "Μα, Ύψιστε, γιατί κλαίτε;" - "Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει και εγώ!"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο blog επειδή, όπως φάνηκε στην πορεία, κάποιοι χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα. Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται είναι τα υβριστικά και τα spam.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.