Κυριακή, 29 Ιουλίου 2012

Έπαινος για τη Φωτεινή Καραμούζη στους 27ους Ποιητικούς Αγώνες Δελφών

Η Φωτεινή Καραμούζη  συμμετείχε στους 27ους Ποιητικούς Αγώνες Δελφών 2012 της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών (ΠΕΛ) με τα παρακάτω  δύο ποιήματά της.

Υλήεσσα
Ποια ωδή στους ποιητάς να κάνω;
Όταν στα χνάρια τους πατώ επάνω
Ποιοι στίχοι να γραφούν σε χρώμα μπλε
Ποια φώτα να σου χαράξουν πορεία ουρανέ;
Η θάλασσα ξεπλένει τη σιωπή τους


κι αέρας μεταφέρει την πνοή τους
Αστροφεγγιές ξεχύνονται εμπρός στις αμμουδιές των οφθαλμών μου
Κάστρα υψώνονται στους λόφους των χεριών μου
Αιχμηρές λέξεις σχίζουν το βράδυ μου
Φοινικόδεντρα στολίζουν το σκοτάδι μου
Υλήεσσα νοστάλγησα τα όμορφα σου
Χρυσά πουγκιά σφαλίσανε και σφίξανε τη ματιά σου
Βενετσιάνικες καμπάνες χτυπούν από ψηλά
Ευχές διασπείρονται σε θάλασσες και βουνά
Ποιήματα και λέξεις γεμίζουν τα δάση του μυαλού
Σολωμός και Κάλβος φτιάχνουν ύμνους στη λήθη αυτού του νου!




Περιοδεύοντας…
Χαράματα να σε κοιτώ
μέσα από χαραμάδες
ανέλπιστες κραυγές να σφυρίζουν 
μέσα από σαράντα πλατάνια
βαθιά σε ρίζες του νερού
τα χέρια μου βουλιάζω
ν’ αγγίξουν τα ζεματιστά χνάρια
της Αρχαίας Θέρμας.

Ένα ταξίδι ατέλειωτο
που μόνο ήχο αφήνει πίσω του
σ’ έναν χωμάτινο πύργο.
Τραγούδια μιας κάποιας ηλικίας
φωτογραφίζουν αγάπες και χαμόγελα…

Ρωγμές σε κρύσταλλα 
και το σκοτάδι γίνεται πηχτό…
Λέξεις ταξιδεύουν σε πολύχρωμους δρόμους
και χρωματίζουν εικόνες του νου.

Ύψος και γκρεμοί …
χτίζουν λίμνες μπροστά μου
κι εγώ σε δυο ρόδες επάνω
χαζεύω τα βράχια 
να μου κλείνουν το δρόμο
να πνίγουν το χρόνο μου 
να μαστορεύουν χάρτες
ν’ αλλάζουν διασταυρώσεις
και να με οδηγούν 
σε πράσινες και θαλασσιές απολαύσεις…

Ο δρόμος μου άλλοτε πέτρινος
κι άλλοτε υγρός
να φτάνει σε νήσους ονείρων.
Αναζήτησα κοιλάδες, βάλτους 
κι απέραντες εκτάσεις
και πάλι πίσω απ’ τα βουνά
μέσα σε πηγές
στην όαση του πουθενά
εκεί που μάτι δεν περνά
εκεί λοιπόν στα σκοτεινά
μα ίσως και φωτεινά… εκεί λοιπόν….
πάλι εμένα βρήκα!!!



Η απονομή των βραβείων έγινε στις 10 Ιουνίου και της απονεμήθηκε Έπαινος, ύστερα από αξιολόγηση των ποιημάτων της  από τις δύο ανεξάρτητες επιτροπές, οι οποίες αποτελούνταν από καταξιωμένους λογοτέχνες  που έκριναν τα κείμενα και τις απαγγελίες αντιστοίχως.
Συγχαρητήρια, Φωτεινή!

1 σχόλιο:

  1. Σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε να αναφέρετε τη διάκριση μου εδω. Βέβαια τα ποιηματα αναφέρονται σε δυο διαφορετικές διακρίσεις αλλά σίγουρα αυτό δεν αποτελεί εμπόδιο να τα μοιραστώ μαζί σας. Σας εύχομαι καλή ανάγνωση, καλή συνέχεια στο σημαντικό έργο της πληροφόρησης-ενημέρωσης που επιλέξατε σ'αυτο το δρόμο της ηθογραφίας κι εύχομαι και υπόσχομαι να ξαναβρεθούμε στα σοκάκια του πνεύματος και της τεχνογραφίας!
    "Φωτεινή Καραμούζη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο blog επειδή, όπως φάνηκε στην πορεία, κάποιοι χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα. Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται είναι τα υβριστικά και τα spam.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.