Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

Ανώνυμη επιστολή κατά του blog

'Έλαβα σήμερα το εξής ανώνυμο μήνυμα: 

Πρώτα απ' όλα να ξεκαθαρίσω και να καταστήσω απολύτως σαφές ότι είναι φύσει αδύνατο να γνωρίζω ανά πάσα στιγμή οτιδήποτε συμβαίνει στην Ορμύλια ώστε να μπορώ να το δημοσιεύω άμεσα, δεδομένου μάλιστα ότι μένω σε άλλη πόλη! Γι' αυτό άλλωστε, όποιος θέλει να δημοσιεύσω κάτι με ενημερώνει προσωπικά μέσω του προσωπικού μου email, του email του blog καθώς και του προφίλ μου στο facebook. Αυτές τις μέρες δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου η σχετική ανακοίνωση   που αναφέρεται στο παραπάνω μήνυμα, ούτε έλαβα κάποιο mail από τους ενδιαφερόμενους. Σίγουρα λοιπόν η παράλειψη να τη δημοσιεύσω δεν έγινε επίτηδες.

Δημιούργησα το blog από αληθινό ενδιαφέρον για τον τόπο μου, αφιερώνοντας μεγάλο μέρος από τον ελεύθερο χρόνο μου, χωρίς να αποβλέπω προφανώς σε κανένα κέρδος. Ο υπαινιγμός ότι χρηματίζομαι είναι τουλάχιστον αστείος! Ειλικρινά το συγκεκριμένο σχόλιο μου έφτιαξε τη μέρα: γέλασα τόσο πολύ που κάποιος μπορεί να πιστεύει ότι μπορώ να βγάλω κέρδος από αυτό το blog και μάλιστα ότι οι υπόλοιποι συγχωριανοί μου που κατά καιρούς μου ζητάνε να ανακοινώσω κάτι μου δίνουν χρήματα για να το πράξω! 

Και εν πάση περιπτώσει, το blog το διαχειρίζομαι εγώ. Προφανώς και θα κρίνω εγώ ποια θέματα θα δημοσιευτούν πότε πως και γιατί (αν και τονίζω, τη συγκεκριμένη ανακοίνωση δεν την είδα). Δεν θα δεχθώ υποδείξεις από κακεντρεχείς που, χρησιμοποιώντας το όνομα του Κυνηγετικού Συλλόγου, ενός ιστορικού συλλόγου της Ορμύλιας,  στέλνουν ανώνυμα και υβριστικά μηνύματα και πουλάνε τσαμπουκά. Είναι κρίμα ένας τόσο ιστορικός σύλλογος για την Ορμύλια να εκτίθεται κατ' αυτόν τον τρόπο από τέτοιου είδους απαράδεκτες συμπεριφορές.

Τέλος, το σχόλιο για "ουράνια τόξα, μπλουζάκια κλπ" δεν θα μπω στον κόπο να το σχολιάσω. Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι...


Λελεγιάννης Γιάννης

6 σχόλια:

  1. Προφανώς ο συντάκτης του μηνύματος είναι προβληματικός. Μη δίνεις Γιάννη σημασία σε τέτοιους ανθρώπους. Αδιαφόρησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορούμε να μάθουμε το topic της συζήτησης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γίαννη,πράγματι βγάζεις πολλά χρήματα απο το συγκεκριμένο Blog,εξ'ου και τα ακριβά αυτοκίνητα,οι βίλλες κ.λ.π.Απαράδεκτος ο ''Κύριος''που έστειλε το συγκεκριμένο μύνημα φαίνεται ολοκάθαρα ότι δεν γνωρίζει αλλά δεν μπήκε ούτε κάν στην διαδικασία να ζητήσει έστω και ένα συγνώμη,δεν πειράζει δεν χρειάζεται να ασχολείσαι με τέτοιους ανθρώπους και με τέτοιες συμπεριφορές.Είμαι σίγουρος ότι η συγκεκριμένη άποψη δεν εκφράζει τον Κ.Σ,παρά μόνο τον συντάκτη που εντέχνως κρύβεται πίσω απο αυτόν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οι κυνηγοι θα παρουν θεσει για τα μεταλλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελευταια ακουστηκε οτι το συμβουλιο του κυνηγητικου συλλογου ψηφησε υπερ των μεταλλειων.Ευχομαι να ειναι απλα φημες...Ζητω εκ των προτερων συγνωμη εαν δεν ισχυει αυτο που μου μετεφεραν αλλα θα ηθελα μια απαντηση. μια ψακουδιανη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και που είναι πια αυτή η περίφημη ανακοίνωση που δεν είδε ο Γιάννης?? Αν τόσο κόπτεται ο ανώνυμος του Κυνηγετικού Συλλόγου, δεν θα έπρεπε να την ξαναστείλει; Ένα "κλικ" υπόθεση είναι. Αντ' αυτού έχει χρόνο να στέλνει και να ξαναστέλνει υβριστικά μηνύματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο blog επειδή, όπως φάνηκε στην πορεία, κάποιοι χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα. Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται είναι τα υβριστικά και τα spam.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.