Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013

Παπαδημητρίου Αντώνης: Τρίτος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ημιμαραθωνίου στην Αθήνα.

Ο Παπαδημητρίου Αντώνης, συνεχίζει τις καλές εμφανίσεις στη νότια Ελλάδα. Μετά το πέρασμα του από το Αγρίνιο πριν από δυο βδομάδες, σειρά είχε η Αθήνα και το πανελλήνιο πρωτάθλημα ημιμαραθωνίου όπου κατέλαβε την τρίτη θέση. 
Τα αναλυτικά αποτελέσματα της Κυριακής (31/3/13) μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Ας δούμε πως περιγράφει την εμπειρία του αυτή ο Αντώνης:

Η άφιξη στην Αθήνα.
Παράλληλα με τον 2ο ημιμαραθώνιο της Αθήνας έγινε και το πανελλήνιο πρωτάθλημα ημιμαραθωνίου όπου εκεί πήραν μέρος αθλητές από όλη την Ελλάδα. Την παρασκευή το βράδυ φθάνοντας στην Αθήνα με φιλοξένησε συναθλητής μου στην Γλυφάδα. Ξυπνόντας την επομένη μέρα κάναμε την προπόνηση μας στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά και το μεσημέρι είχα την ευκαιρία να συναντηθώ με τον προπονητή μου στο Μαρούσι. Εν συνεχεία παρέλαβα το αριθμό μου στο Ζάππειο και το βραδάκι επέστρεψα στην Γλυφάδα. Θα ήταν η πρώτη μου συμμετοχή σε πανελλήνιο πρωτάθλημα ημιμαραθωνίου κ θα είχα την ευκαιρία να συναγωνισθώ με σημαντικούς σπουδαίους αθλητές όπως ο Κώστας Πούλιος που έλαβε πέρυσι μέρος στους Ολυμπιακούς αγώνες, ο Γιώργος Καραβίδας ,ο Δημήτρης Τσίουνης,ο Γρηγόρης Σκουλαρίκης, και πολλοί άλλοι. 
Ο αγώνας. 
Ο αγώνας είχε αρκετή δυσκολία με υψομετρικές εναλλαγές, ζέστη και αρκετή ανηφόρα. Στην πρώτα χιλιόμετρα βρισκόμουν στην 6η θέση προσπερνώντας εν συνεχεία δύο συναθλητές μου και περίπου στο 7ο χιλιόμετρο βρέθηκα 4ος. Στο 11ο χιλιόμετρο προπορευόμενος αθλητής εγκατέλειψε την προσπάθεια του και έτσι βρέθηκα να είμαι τρίτος και στα μετάλλια  Διατηρώντας και αυξάνοντας την διαφορά με τον τέταρτο αθλητή κατάφερα τελικά να τερματίσω 3ος πανελληνιονίκης και παράλληλα τρίτος γενικής κατάταξης στον ημιμαραθώνιο της Αθήνας. 
 Η στήριξη των συγγενών, φίλων και του προπονητή μου.
Έτσι μία από τις σπουδαιότερες αθλητικές μου επιτυχίες έφτασε στο τέλος της με την χαρά να είναι ζωγραφισμένη στο πρόσωπο τόσο το δικό μου όσο και των συγγενών, φίλων και του προπονητή μου που είναι συνεχώς δίπλα μου σε κάθε μου προσπάθεια.Θα ήθελα να σημειώσω πώς αγωνίζομαι για περίπου ενάμιση μήνα με ρήξη έξω μηνίσκου όπως έδειξε και η μαγνητική τομογραφία και αυτό δίνει ακόμη μεγαλύτερη αξία στις τελευταίες μου επιτυχίες. Σε συνεργασία με τον προπονητή και αθλητίατρο μου το αντιμετωπίζουμε συντηρητικά προσπαθώντας να σώσουμε την χρονιά. Κάθε φορά που πάω σε αγώνα δεν ξέρω αν θα αγωνιστώ ή αν θα εγκαταλείψω λόγω ενοχλήσεων, προσπαθώντας να μην το βάλω κάτω και συνεχίζω. Πάντως και εδώ να τελειώσει η χρονιά θα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τις επιδόσεις μου συνεχίζοντας τις προσπάθειες μου με δυσκολίες χωρίς βέβαια να έχω και κάποια χορηγία, κάποια οικονομική βοήθεια από κάπου όπως οι περισσότεροι συναθλητές μου.
 Η Ορμύλια.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω και το blog της Ορμύλιας για το ενδιαφέρον προβολή προς το μέρος μου. Όταν με ρώτησε η δημοσιογράφος από την ΝΕΤ από που έρχεσαι την είπα από την Ορμύλια Χαλκιδικής και μου είπε να πω από Θεσσαλονίκη και τις απάντησα "όχι" για να ακουστεί ο τόπος στον οποίο ζω, γεννήθηκα και προπονούμαι θα αναφέρω την Ορμύλια.

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες και βίντεο από τον αγώνα της Κυριακής.

Βίντεο
Για τη συνέντευξη από τη ΝΕΤ πατήστε εδώ. (στο 1:37:30) 
Για την εκκίνηση του αγώνα πατήστε εδώ.
Για το 14ο χλμ πατήστε εδώ, όπου διακρίνεται πρώτος ο Αντώνης.
Για τον τερματισμό πατήστε εδώ.

 Φωτογραφίες






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο blog επειδή, όπως φάνηκε στην πορεία, κάποιοι χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα. Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται είναι τα υβριστικά και τα spam.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.